انواع قطعات پیش ساخته بتنی

قطعات بتنی و کاربردهای آن

قطعات بتنی با ماشین آلات اتوماتیک و با مواد باکیفیت مانند ماسه، شن و سیمان ساخته می شوند. این قطعات، سازه های پیش ساخته ای هستند که با هزینه پایین در اختیار مردم قرار گرفته و در ساخت انواع سازه های ساختمانی، جاده ای و انواع دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل مقاومت و استحکام بالا جایگزین خوبی برای آجر و مصالح سنگین ساختمانی هستند. در صورت نیاز و ساخت دیوارهایی با طراحی بی نظیر می توانید از همکارانمان در روزبه شن کمک بگیرید.

از برترین محصولات روزبه شن می توان به دال بتنی پیش ساخته اشاره کرد

انواع کاربرد قطعات بتنی

قطعات پیش ساخته بتنی بعد از مصالح فولادی وارد صنعت ساختمان سازی شدند‌. به دلیل مزایای قابل توجهی که داشتن مورد توجه بسیاری از معماران و مهندسان عمران قرار گرفتند تا بتوانند با سهولت مراحل ساخت ساختمان را پیش ببرند. روزبه شن تولید کننده و مجری قطعات بتنی، مهم ترین کاربرد این قطعات را در تولید سقف، دیوار و کفپوش می‌ داند. اگرچه نوع ساخت و سبک وزن بودن این قطعات باعث شده که معمولاً در فضای داخلی ساختمان ها به عنوان جدا کننده استفاده شوند.‌ این قطعات کاربردی در کارخانه به صورت آماده تولید شده و به صورت یکپارچه به دست مشتریان می رسد. اسکلت بتنی معمولاً سنگین‌تر از اسکلت فولادی است و به همین دلیل در مقابل زلزله نمی تواند استحکام کافی داشته باشد و فشار زیاد را تحمل نمی کند.  به همین دلیل معمولا در ساخت و سازهای ساختمان ها ابتدا اسکلت ساختمان را به صورت فولادی ساخته و از قطعات بتنی برای ایجاد سطح بندی، طبقه بندی و به صورت جدا کننده استفاده می شود.

 تولید قطعات بتنی در کارخانه روزبه شن

قطعات بتنی به صورت متنوع در بازار توزیع می شوند یعنی در کارخانه روز به شن شما می توانید طرح دلخواهتان را برای ساخت ساختمان انتخاب کنید و هیچ محدودیتی ندارید. با انتخاب روز به شن به عنوان مجری و نصب کننده این قطعات بتنی، می‌توانید هم نسبت به کیفیت قطعات مطمئن بوده و هم سرعت اجرای پروژه را بالا ببرید و در کوتاه ترین زمان و به صرفه ترین قیمت به ساخت و ساز خود پایان دهید. جهت مشاوره و ثبت سفارش می‌ توانید با مشاوران روزبه شن تماس حاصل فرمایید.

از برترین خدمات روزبه شن می توان به روکش آسفالت اشاره کرد

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است