روش های نصب و نگهداری قطعات بتنی

روش های نصب و نگهداری قطعات بتنی

فرایند نصب نگهداری قطعات بتنی هم به دست مهندسان روزبه شن اجرا می شود. روش اجرایی این صنایع ساختمانی به دو شکل است. یعنی متخصصان روزبه شن با توجه به این که پروژه خطی یا دیواری است، قطعات بتنی را سوار می کنند. روش اجرایی این سازه های پیش ساخته به روش های زیر است:

  • اجرای قطعات بتنی به روش خطی
  • اجرای قطعات بتنی به روش دیواری

حتما توجه داشته باشید که قبل نصب قطعات پیش ساخته بتنی، باید زیرساخت ها به درستی انجام شود. این کار باید توسط افراد باتجربه مانند کارمندان شرکت روزبه شن قابل انجام است.

اگر در زمینه آسفالت نیاز به خدمات دارید، روزبه شن در زمینه بهسازی آسفالت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد

اجرای قطعات بتنی

برای اجرا و نصب قطعات پیش ساخته بتنی، باید از مجریان متخصص کمک بگیرید تا در کوتاه ترین زمان این صفحات آماده را نصب کند. مراحل اجرای قطعات بتنی طی عملیات زیر انجام می‌شود:

بررسی محیط مربوطه و جاده‌ای که به آن ختم می شود.

  • جرثقیل و کامیون مناسب
  • جنس و ابعاد قطعه بتنی مورد نظر
  • انتخاب طرح دلخواه
  • اجرای زیر سازی مناسب
  • نصب بر اساس نقشه مهندسان

اگر نیاز به محصول نیوجرسی بتنی پیش ساخته دارید، روزبه شن از برترین تولید کننده های این محصول می باشد.

نگهداری قطعات بتنی

به منظور جلوگیری از خرابی و فرسایش قطعات بتنی طی عوامل جوی یا به صورت دستی، باید نکاتی را جهت ترمیم و نگهداری در نظر گرفت. اولین روش نگهداری روش پیشگیرانه است تا قبل خرابی، جلوی آسیب گرفته شود. به این منظور قبل از خرابی و در مراحل ساخت ابتدایی، برنامه‌ای جهت نگهداری قطعات تهیه می ‌بینند. یکی دیگر از روش های نگهداری، هنگامی است که بتن آسیب دیده باشد. در این مرحله بعد از پیدا کردن وخامت، باید جلوی علل فرسایش گرفته شود.کارخانه روزبه شن، با کیفیت ترین محصولات را به سراسر کشور عرضه می دارد. سطح کیفیت بالای محصولات باعث شده که زمان فرسایش به تاخیر بیوفتد. جهت سفارش محصولات و ثبت سفارش با کارشناسان روزبه شن تماس بگیرید.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است