تکنولوژی جدید در تولید قطعات بتنی

تکنولوژی جدید در تولید قطعات بتنی

قطعات پیش ساخته با رونمایی از تکنولوژی جدید روز دنیا در ساخت قطعات بتنی یا حتی خودروسازی و صفحات فرودگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تکنولوژی نسبت به روش‌های قدیمی هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ زمان به صرفه‌تر است. استفاده از صفحات پیش ساخته در بروز حوادث ارزش خود را نمایان می‌کند. به طوری که در زمان کوتاه ساخته شده و در دسترس قرار می‌گیرد.

از دیگر خدمات روزبه شن لکه گیری آسفالت

ماشین‌آلات و دستگاه‌های تولید قطعات پیش ساخته

در کارخانه روزبه شن از بروز ترین و کارآمدترین نوع تکنولوژی استفاده می‌شود تا با بکارگیری فرمولی دقیق، بتوانند قطعاتی با کیفیت را تولید کنند. عمل آمدن قطعات بتنی به چندین روش سنتی و نوین که منظور استفاده از تجهیزات روز است انجام می‌گیرد. دستگاه‌های قول پیکری در کارخانه‌های تولید بتن و مصالح پیش ساخته وجود دارند که به روش‌های مختلف عمل قالب گیری را انجام می‌دهند. باغ تولید بتن در کارخانه به ۴ روش قالب گیری منتهی می‌شود که مهندسان بر حسب نیاز مشتری و سفارش وی هرکدام از قالب‌ها که مناسب‌تر است را بر می‌گزیند:

  • انواع قالب‌های آهنگری
  • قالب‌های تزریقی
  • قالب ریخته گری
  • انواع قالب پرس

جالب است بدانید که نوع تولید و فرایند ساخت هر قطعه بتنی متفاوت و با پیچیدگی‌هایی مواجه است. استفاده‌های از دستگا‌های لیزری هم یکی دیگر از مراحل تولید بتن پیش ساخته است که به‌عنوان روش نوین در کارخانه روزبه شن مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطعات بتنی در فرودگاه‌ها، پل و حتی در خودرو سازی کاربرد دارد.

از برترین خدمات روزبه شن درزگیری آسفالت

انواع تکنولوژی برای ساخت قطعات بتنی

امروزه با توجه به گسترده شدن استفاده از قطعات بتنی، روش‌های نوینی هم برای تولید این‌گونه قطعات ابداع شد. امروزه در کارخانه روزبه شن زیر نظر متخصصان امر و با استفاده از  دستگاه‌های نوین، قطعات پیش ساخته جهت ساخت پل‌ها، فرودگاه و خودروسازی تولید و توزیع می‌شود.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است