انواع قالب های بتنی

انواع قالب های بتنی

انواع قالب های بتنی | قالب بندی های بتن بر اساس جنس به انواع چوبی، پلیمری، عایق و فولادی طبقه بندی می شوند. این قالب ها جز مصالح ساختمانی هستند که برای ساخت انواع سازه های مانند دیوار، ستون، سقف، پل و فوندانسیون  مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به نوع پروژه، مهندسان روزبه شن تصمیم می گیرند که کدام نوع قالب بندی برای ساخت سازه مناسب تر است. مهندسان و کارفرمایان روزبه شن با توجه به معایب و مزایای هر قالب، آن را ارزیابی می کنند تا سازه شما به مقاوم ترین صورت ممکن ساخته شود.

روزبه شن از بزرگترین و قدیمی ترین تولید کنندگان نیوجرسی بتنی پیش ساخته نیز می باشد

انواع قالب های بتنی

انواع قالب های بتنی

قطعات بتنی قطعاتی هستند که با ترکیب فرمولاسیون ماده مورد نظر ساخته شده و در قالب ریخته می شود‌. این قالب ها بعد از نظافت قابلیت استفاده مجدد را نیز دارند. بر حسب نیاز سازه می توان از قالب های متفاوتی استفاده کرد. انواع قالب های بتنی وجود دارند که به صورت ثابت یا موقت در ساختن قطعات بتنی کمک می کند.

روزبه شن از برترین تولید کنندگان دال بتنی پیش ساخته است که آماده همکاری در تیتراژهای خرده تا عمده به شما عزیزان می باشد.

تمامی قالب ها در ابعاد مختلف وجود دارد.  یعنی در کارخانه روزبه شن شما می‌توانید با توجه نیاز خودتان، قطعه بتنی در ابعاد و طرح دلخواه را دریافت کنید. به طور کلی هفت نوع قالب بتنی داریم که هرکدام روش استفاده متفاوتی دارند. همچنین معایب و مزایای هر کدام از قالب های چوبی فلزی و پلاستیکی دارای تفاوت است. برای ساخت این قالب ها که به صورت آماده هم وجود دارد باید شکل هندسی آن نیز زیر دست مهندس پیمانکار، تعیین شود. سپس باید بر حسب باری که قرار است به آن قطعه وارد شود، استحکام آن تامین شود. در آخرین مرحله با توجه به نقشه ساخت، ایرادات قطعه برطرف می شود.  یعنی در روز به شن با توجه به این مرحله قطعاتی بسیار با کیفیت در اختیار کاربران قرار می گیرد تا بتوانند با امنیت کامل به فکر ساخت و ساز خود باشند. جهت مشاوره و برقراری ارتباط با مشاوران می توانید با شرکت روزبه شن تماس بگیرید.

021-44847465 | 038-33355116

09128468397 | 09133830918

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است