کارخانه تولید قطعات پیش ساخته بتنی

برای خرید محصولات قطعات بتنی پیش ساخته با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116

| 09128468397 | 09133830918

!!! برای شما نوشته شده است . . .  : دیوار پیش ساخته بتنی !!!

مراحل تولید کارخانه تولید قطعات پیش ساخته بتنی

  1. تهیه مواد اولیه و انبار کردن ان ها
  2. ضوابط ساخت و استفاده از قالب ها
  3. مخلوط کردن بتن، بتن ریزی، عمل امدن بتن ها و قالب برداری
  4. در هنگام ساخت حتما کنترل کیفی انجام می شود.
  5. و در اخر نوبت شناسایی و نشانه گذاری، جا به جایی و انبار نمودن قطعات است.

تمامی این مراحل باید به گونه ای طراحی و سازماندهی شوند که روند متوالی تولید با نظارت متخصصین مربوطه انجام شوند. هم چنین در این روند تمامی اثار اقتصادی و کنترل کیفیت محصولات و غیره را باید مد نظر داشت.

!!! مطالعه این صفحه فراموش نشود! : دال بتنی پیش تنیده هالوکور !!!

قطعات بتنی پیش ساخته ضد اب

همه مراحل کارخانه تولید قطعات پیش ساخته بتنی:

  1. میلگرد، سیمان، سنگدانه های ریز و درشت، اب و در بعضی موارد مواد های افزودنی خاص جز مواد اولیه به حساب می ایند. اگر تمامی این مواد به درستی حمل و انبار شوند باعث اثرات مفیدی مانند بهتر شدن کیفیت محصولات، کم شدن ضایعات، بیشتر شدن سرعت تولید و هم چنین اقتصادی شدن قطعات پیش ساخته بتنی در کارخانه ها می شود.
  2. برای ساخت قطعات پیش ساخته بتنی در کارخانه ها از قالب هایی با جنس های مختلف از جمله ورق فلزی، چوب، بتن، آلومینیوم و پلاستیک و غیره استفاده می شود. در زمان استفاده از این قالب ها باید به طریقه باز و بسته کردن ان ها، مقاومت و تغییر شکل ندادن ان ها در زمان ریختن بتن، و نداشتن درز هایی برای اینکه از خروج دوغاب جلوگیری شود و… دقت شود.
  3. قبل از مخلوط کردن بتن ها باید در جایگاه مخصوصی مقدار موادی که باید به صورت وزنی و یا حجمی با هم ترکیب شوند اندازه گیری شوند و سپس ان ها را با هم مخلوط نمایند. سپس با وسایل حمل کننده مکانیکی بتن ها را به جاگاه مورد نظر رسانده و درون قالب ها ریخته و متراکم می کنند. برای عمل اوردن سریع این قطعات بتنی پیش ساخته از گرما، رطوبت، فشار و یا ترکیبی از ان ها استفاده می شود. این کار باعث می شود قطعات به طور یکنواخت مقاوم شده و به راحتی از قالب جدا شوند و دچار مشکلاتی از جمله ترک خوردگی سطح بتن نشوند. در زمان قالب برداری باید بسیار دقت شود تا قطعات بتنی دچار تغییر شکل نشوند.در تولید صنعتی، کنترل کیفی در کارخانه در سه مرحله انجام می شود یکی در مراحل اولیه و قبل از ساختن، دیگری در زمان ساخت و در اخر بعد از ساختن. بدیعی است که با این همه دقت و عملکرد در تمامی مراحل، قطعات پیش ساخته بتنی  بدون نقص داشته باشیم. برای شما مقاله ای آماده کرده ایم که میتوانید آن را در صفحه قطعات بتنی پیش ساخته ضد اب مشاهده بفرمایید.
  1. هر کدام از این قطعه ها باید با توجه به محل و تعیین موقعیت ان نشان گذاری شوند.
  2. به یاد داشته باشید که بلند کردن و جا به جا کردن این قطعات در انبار کارخانه با ابزار های مخصوص و بدون هیچ ضربه ای به قلاب ها انجام می گیرد. این قطعات به گونه ای سازمان دهی شده و مستقل در محل مستقر می شوند به طوری که از تغییر شکل دادن و تابیدگی ان ها جلوگیری می شود.

برای خرید محصولات قطعات بتنی پیش ساخته با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است