قطعات بتنی پیش ساخته ضد اب

از قطعات بتنی پیش ساخته ضد اب برای ساخت وساز های محکم و هم چنین مقاوم در برابر اب ها استفاده می شود. که این قطعات بتنی به دلیل داشتن ماده نفوذ ناپذیری دارای دوام بالا، و برای مدت های طولانی قابل استفاده هستند. برای بهبود نفوذ ناپذیری این بتن های ضد اب، می توانید از مواد های افزودنی بتن های ضد اب به ان ها اضافه کنید. در واقع میزان نفوذ ناپذیری اب با انجام یک سری ملزومات محدود کننده نفوذ پذیری از طریق خود بتن، و هم چنین اتصال ها و قطعاتی که نصب شده اند و ترک های روی بتن تعیین می شوند.

برای خرید محصولات قطعات بتنی پیش ساخته با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116

| 09128468397 | 09133830918

!!! برای مشاهده کردن شماست … : دیوار پیش ساخته بتنی !!!

آشنایی با قطعات بتنی پیش ساخته ضد اب

به قطعات بتنی پیش ساخته ضد اب موادی مثل میکروسیلیس، اضافه می شود که این افزودنی علاوه بر این که قابلیت نفوذ ناپذیری ایجاد می کند، باعث کاهش تعداد مویرگ های داخل بتن و سوراخ های میکروسکوپی که اجازه ورود اب و بخار اب را می دهند می گردد. در واقع در بتن های ضد اب از سیستم های نفوذ ناپذیر و مواد های افزودنی فوق روان کاری و ضد اب برای بالا بردن عملکرد بتن استفاده می شود. استفاده از بتن ضد اب باعث کم شدن نفوذ و جذب اب و هوا می شود. زمانی که بتن ضد اب نباشد اب به درون آرماتور های فولادی درون بتن می رسد، و باعث زنگ زدن میلگردها و منبسط شدن شان می شود. سپس حفره های تو خالی ایجاد می کنند که سبب می شود این حفره ها با اب پر شوند و از مقاومت ان کم کند. این روال ادامه پیدا می کند و تا مدتی که نیازی به تعمییر نباشد، اثر های بد بتن مشخص نمی شود. شما می توانید از همان ابتدا با اطمینان کامل به ضد اب  مناسب، مخلوط شدن، قرار دادن و فشرده سازی بتن ها به طور صحیح از این موضوع جلوگیری کنید. به این نکته دقت داشته باشید که نمی توان به مواد نفوذ ناپذیری اطمینان کامل داشت. رنگ ضد اب بتن و پودر ضد اب کننده بتن فقط به عنوان مکمل می توان از آن ها استفاده کرد.

!!! مطالعه این صفحه فراموش نشود! : دال بتنی پیش تنیده هالوکور !!!

قطعات بتنی پیش ساخته ضد اب

مواد به کار رفته در قطعات بتنی ضد اب

در این مقاله باید برای شما توضیح می دهیم که این قطعات پیش ساخته بتنی ضد اب چگونه ساخته می شوند. در ساخت بتن های ضد اب، نفوذ ناپذیری به نسبت اب، سیمان و هم چنین درجه تراکم بستگی دارد. این ها باید به گونه ای مخلوط شوند که علاوه بر مستحکم بودن چگالی ساختاری هم داشته باشند. اگر ما روش های سنتی را با سازه های ضد اب مقایسه کنیم در می یابیم که این بتن ها مزایای زیادی را هم از لحاظ هزینه و هم استفاده برای پیمان کاران و استفاده کنندگان دارد. در ساخت بتن های ضد اب علاوه بر موادی که رایج هستند همانند ماسه، سنگ مخلوط و سیمان از ژل میکروسیلیس که خاصیت نفوذ ناپذیری هم دارد استفاده می شود. برای مقاوم شدن سطح بیرونی در برابر اب و رطوبت از پوشش ضد اب استفاده می شود. برخی از این پوشش ها با چسب های بتن ضد اب  مثل SA12،Z90  انجام می شود و مانند یک سطح لاتکس پلاستیکی از ورود اب به داخل بتن جلوگیری می کند. برای شما مقاله ای آماده کرده ایم که میتوانید آن را در صفحه قطعات بتنی پیش ساخته بندرعباس مشاهده بفرمایید.

برای خرید محصولات قطعات بتنی پیش ساخته با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است