قطعات پیش ساخته بتنی مدولار

امروزه از قطعات پیش ساخته بتنی مدولار استفاده های فراوانی می شود. در واقع علت نامگذاری این قطعات پیش ساخته استفاده از قالب های بتنی مدولار است. استفاده از قالب های مدولار در صنعت ساختمان سازی فواید زیادی دارد که در ادامه برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

برای خرید محصولات قطعات بتنی پیش ساخته با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918

!!! این صفحه را فراموش نکنید : دیوار پیش ساخته بتنی !!!

قطعات پیش ساخته بتنی مدولار چگونه هستند؟

قطعات پیش ساخته بتنی مدولار، به وسیله قالب های مدولار که طراحی و ساخت ان با ابعاد عرضی5 سانتی متر است ساخته می شوند. امروزه این قالب ها، ابعاد و اندازه های گوناگونی دارند که در بازار در دسترس همگان قرار دارند. به دلیل تنوع زیادی که قالب های مدولار دارند به جرات می توان گفت که به وسیله ان ها در قالب بندی قسمت های مختلف سازه ای بتنی می توان از ان ها استفاده کرد و بیشترین کاربرد و نقش را در سازه های شما خواهد داشت. در حالت کلی ابعاد قالب های مدولار برای ساختن قطعات پیش ساخته بتنی دارای ارتفاع 1،1.5،و2 متر و عرض های 10 تا 50 سانتی متری هستند که به صورت استاندارد تولید و عرضه می شوند. البته این نکته نا گفته نماند که می توان قالب مدولار بتن را با توجه به نیاز مشتری و براساس ابعاد سفارشی تولید کرد. یک قالب مدولار از یک ورق رویه و چهار تسمه پانچ شده در لبه و تسمه های سخت کننده و یا تقویتی تشکیل شده است. کلیه قطعات از جنس فولاد ساختمانی می باشد و ورق رویه دارای ضخامت 3 میلی متر است و در قسمت های مورد نیاز به وسیله تسمه های سخت کننده تقویت شده است. زمانی که شما برای ساخت سازه خود از قطعات مدولار استفاده می کنید در اخر از سازه ای بسیار زیبا و استوار و با عمر طولانی برخوردار خواهید بود. همیشه برای ما سوال بوده است که قطعات چگونه ساخته میشوند، ما این صفحه نحوه ساخت قطعات پیش ساخته بتنی برای شما آماده کرده ایم.

قطعات پیش ساخته مدولار چه کاربرد هایی دارند؟

با توجه به خصوصیت هایی که در مورد قطعات مدولار گفته شد این قالب ها در ابعاد مختلفی که عرض ان با ضریب تغییر 5 سانتی متر است تولید می شوند که این ویژگی سبب می شود که در عملیات قالب بندی بتن به افرادی که مسئول قالب بندی هستند، کمک بسیار زیادی کند. در صنعت ساختمان سازی می توان با ترکیب قالب های مدولار، غیر مدولار و دیگر تجهیزات و قطعات قالب بندی، سازه هایی مثل: شناژ ، فونداسیون ، دیوار برشی ، دیوار های دو طرفه و دیوار های یک طرفه، سقف، تیر و دال و کف ایجاد کرد. علاوه بر کاربرد هایی که گفته شد از قطعات پیش ساخته بتنی مدولار در پروژه های عمرانی ساده و پیچیده نیز می توان استفاده کرد. افزایش سرعت کار قالب بندی و استاندارد سازی ساخت وساز و تناسب با شرایط اقلیمی و اقتصادی و اجتماعی کشور از دیگر کاربرد های قطعات پیش ساخته بتنی مدولار به حساب می آیند.

!!! مطالعه این صفحه به شما کمک میکند : دال بتنی پیش تنیده هالوکور !!!

قطعات پیش ساخته بتنی مدولار

برای خرید محصولات قطعات بتنی پیش ساخته با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است