قطعات بتنی پیش ساخته

قطعات بتنی پیش ساخته را می‌توان برای کاربردهای مختلف برای ایجاد ساخت سازه‌های بادوام و آماده استفاده کرد. انواع مختلفی از محصولات بتنی پیش‌ساخته وجود دارد که می‌توانند برای همه اهداف مورد استفاده قرار گیرند.

برای دریافت قطعات بتنی پیش ساخته با درصد تخفیف بالا با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116

09128468397 | 09133830918

پیشنهاد ویژه برای شما : دال بتنی پیش تنیده هالوکور 

قطعات بتنی پیش ساخته

مقاله قبلی : میلگرد گالوانیزه

10 دلیل برای انتخاب قطعات بتنی پیش ساخته

10 مورد از مزایای قطعات بتنی پیش ساخته را در ادامه با هم مرور می‌کنیم :

1. عایق حرارتی و صوتی

این ماده دارای خواص ذاتی اینرسی حرارتی (ثابت ماندن دما در فصل سرد و گرم) و عایق صوتی است.

2. بی‌خطر است

همه می‌دانند که بتن نمی‌سوزد! نه تنها پایداری سازه برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌شود، بلکه از گسترش آتش از یک ساختمان به ساختمان دیگر جلوگیری می‌کند. بنابراین مقاومت بالایی در برابر ضربه‌ها، انفجارها و بلایای طبیعی مانند زلزله، گردباد و سیل دارد.

3. همه‌‌کاره است

تولید قطعات بتنی پیش ساخته در کارخانه، امکان انتخاب گسترده‌ای از بین طیف رنگ و اشکال خاص را فراهم می‌کند. همچنین قالب‌پذیری آن به طراحان این امکان را می‌دهد تا از جزئیات کلاسیک مانند سرستون‌ها کپی کنند یا با مصالحی مانند سنگ‌های فرسوده مطابقت دهند. صنعت بتن پیش ساخته می‌تواند با طیف گسترده‌ای از سنگدانه‌ها ساخته شود و تنوع فوق‌العاده‌ای از رنگ‌ها و جلوه‌های بصری را ارائه دهد.‌

4. سالم است

کیفیت هوای داخل ساختمان دغدغه همه ماست. قطعات در طول عمر خود پایدار هستند و برای محافظت از آن‌ها در برابر پوسیدگی و حمله حشرات نیازی به سپم‌پاشی و اسپری‌های حشره‌کش نیست.

5. بهینه هستند

فن‌آوری‌های مورد استفاده در کارخانه‌های قطعات بتنی پیش ساخته، محصولی با کیفیت بهبود یافته در مقایسه با ریخته‌گری بتن در محل ایجاد می‌کنند. دیوار پیش ساخته بتنی نیز یکی از برترین محصولات روزبه شن می باشد

6. بادوام است

قطعات بتنی پیش ساخته سال‌ها دوام می‌آورند. مردم مصر و چین از فرم باستانی بتن برای ساختمان‌ها و سازه‌هایی استفاده می‌کردند که هنوز هم وجود دارد. بنابراین از این قطعات در مواردی استفاده می‌شود که پایداری سازه باید برای مدت طولانی حفظ شود.

7. اکولوژیکی است

بتن پیش ساخته از مواد خام طبیعی (سنگ، شن، ماسه، سیمان)، تقریباً در همه‌جا و در مقادیر بسیار زیاد در دسترس است، در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی، تأثیر کل چرخه عمر بر محیط را به حداقل می‌رساند. واحدهای بتنی پیش ساخته را می‌توان به طور کامل مورد استفاده مجدد یا بازیافت قرار داد (تقریباً 100٪ ساختمان بتنی را می‌توان بازیافت کرد).

8. سرعت در اجرای پروژه

ساخت‌و‌ساز در محل با استفاده از بتن پیش ساخته نه تنها سریع‌تر است، بلکه ایمن‌تر نیز می‌باشد.

9. مقرون‌ به‌ صرفه

بتن پیش ساخته کیفیت عالی تولید کارخانه را با یک ماده نسبتا ارزان ترکیب می‌کند. هزینه‌های تعمیر و نگهداری سازه‌های بتنی بسیار محدود است. بنابراین نیازی به مصالحه در کیفیت برای کاهش هزینه‌ها نیست.

10. پایداری

پایدار به معنای وضعیت «3 برد» برای سه رکن جامعه ما است: مردم، سود و سیاره. اگر فقط یکی از این عناصر “منفی” باشد، راه‌حل را نمی‌توان پایدار در نظر گرفت! اما قطعات بتنی پیش ساخته پایدارند.

برای خرید قطعات بتنی پیش ساخته و استعلام قیمت آنلاین، می‌توانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم در این زمینه را دریافت کنید.

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است