روش ساخت قطعات بتنی پیش ساخته

روش ساخت قطعات بتنی پیش ساخته روشی جدید و تازه است، امروزه آن ها در سایز های مختلفی وجود دارند به عنوان مثال در گذشته بلوک را به دلیل سایز های کوچکی که داشتند جزء مصالح ساختمانی به حساب می آوردند ولی امروزه به دلیل وجود سایز و ابعاد مختلف میتوان حتی آن ها را برای دیوار های پیش ساخته بتنی مورد استفاده قرار داد.

برای دریافت قطعات بتنی پیش ساخته با درصد تخفیف بالا با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116

09128468397 | 09133830918

پیشنهاد ویژه برای شما : دال بتنی پیش تنیده هالوکور 

روش ساخت قطعات بتنی پیش ساخته

 

قطعات بتنی پیش ساخته چیست

در مواقع میتوان گفت قطعاتی که به صورت جدا گانه از قطعات ساختمانی از بتن ساخته میشوند و در ساخت و ساز ساختمان قرار میگیرند را قطعات بتنی پیش ساخته میتوان گفت. اگر بخواهیم واضح تر بیان کنیم میتوان گفت آن ها را به صورت جدا گانه در شرکت ها و کار گاه ها با بتن تهیه میکنند برای استفاده در کار های ساختمانی.این قطعات بتنی پیش ساخته بسیار متنوع هستند و در شکل های مختلفی وجود دارند همچنین میتوانید در سایز های مختلف آن ها را سفارش دهید اما ابتدا باید اطلاعات کامل در مورد پروژه ای که در دست دارید در اختیار ما بگذارید تا ما متناسب با پروژه شما قطعات بتنی پیش ساخته را متناسب با آن برای شما شخصی سازی کنیم.

روش ساخت قطعات بتنی پیش ساخته

نکات ساخت قطعات بتنی پیش ساخته

نکته ابتدایی قطعات بتنی پیش ساخته قالب آن است. قالب ها در سایز های متفاوتی وجود دارند و ما با توجه به سایز مورد نظر شما قالب مناسب را انتخاب میکنیم. دومین گامی آن آماده سازی بتن است شما میتوانید بتن را خودتان تهیه و درست کنید . همچنین میتوانید از شرکت بتن سازی خریداری کنید اما ما به شما توصیه میکنید که بتن مورد استفاده خود را از شرکت تهیه کنید چرا که هم به صرفه تر است و هم دارای کیفیت بهتری است. مرحله بعدی استفاده از فولاد و میلگرد با توجه به نیاز شماست برای مثال برای دیوار های کوتاه میتوانید از بتن معمولی استفاده کنید. گام بعد بتن ریزی است نکته کلیدی آن در این است که بتن را به گونه ای بریزیم که هیچ یک از اجزا دال بتنی مشخص نباشد. مرحله آخر آن خارج کردن قطعات بتنی پیش ساخته از قالب است و قرار دادن آن در آب است دلیل این کار مستحکم شدن قطعات بتنی ما است. زمان مورد نیاز برای این کار هم 48 ساعت است.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است