بتن بدون میلگرد پیش ساخته چیست؟ - روزبه شن

بتن بدون میلگرد پیش ساخته چیست؟ چه مزایایی دارد؟

در ساخت بتن بدون میلگرد پیش ساخته یا بتن غیر مسلح برخلاف بتن مسلح، میلگرد بکار نرفته‌ یا کمتر از حد معمول درآن میلگرد وجود دارد. نام دیگر و صنعتی بتن بدون میلگرد پیش ساخته، بتن غیر مسلح نیز هست. عام مردم فکر می کنند که فقط ترکیب بتن با میلگرد  استحکام و کارایی مدنظر را به خریدار می‌دهد. اما روزبه شن با طراحی و اجرای مهندسی شده به نیاز شما پاسخ داده است و در این روش مقاومت فشاری و کششی بتن به طور چشمگیری افزایش می‌یابد که از آن می‌توان در طراحی سازه‌های با دهانه‌ی بلند استفاده کرد. وزن بتن غیرمسلح حدود ۲۲۰۰ تا ۲۵۰۰ کیلوگرم بر مترمربع و مقاومت آن بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مکعب است با توجه به آزمایشات مهندسین روزبه شن، این نوع بتن پایداری بالا و مقاومت خوبی دارد. روزبه شن تولید کننده  انواع قطعات پیش ساخته مدولار ، نشانگر بتنی ، مارکر بتنی و . . . بعد از بررسی نوع سازه مدنظرتان، باکیفیت ترین نوع از بتن بدون میلگرد بتنی یا بتن غیر مسلح را انتخاب و استفاده می کند.

بتن بدون میلگرد پیش ساخته چیست؟

کاربرد بتن بدون میلگرد یا غیر مسلح

از کاربردهای بتن غیرمسلح کاربرد آن در اعضای سازه‌ای ساختمان مانند پی‌ها یا در دیوارهای وزنی و حصارکشی‌ها است. همچنین بتن غیرمسلح در ساخت وسایل تزئینی نیز کاربرد دارد و نقش اصلی آن در صنعت ساخت و ساز به اجرای پیاده روها برمیگردد. شرکت روزبه شن به تولید انواع نشانگر بتنی یا مارکر بتنی می پردازد که در صنعت ساخت پیاده رو یا جاده نیز موثر است.  بتن‌های غیرمسلح از آب و سنگدانه و سیمان تشکیل می‌شوند اما بطور کلی باتوجه به کاربردشان ترکیبات سازنده‌ی آن‌ها متفاوت خواهد بود پس از این رو قبل از خرید با مشاوران روزبه شن مشورت‌های لازم را انجام دهید.

برای خرید محصول دیوار بتنی پیش ساخته و یا دریافت خدمات آسفالتی اعم از درزگیری آسفالت یا روکش آسفالت و . . . با ما تماس حاصل فرمایید.

مزایای بتن بدون میلگرد یا غیر مسلح

از مزایای قابل توجه‌ بتن غیرمسلح هزینه و بهای آن است. به دلیل عدم استفاده از میلگرد در آن هزینه‌ی ساخت و ساز، حمل و نقل و ریختن بتن در سازه‌ها به طور تقریبی سی درصد کاهش می‌یابد. قابل ذکر است که به دلیل نحوه‌ی بتن ریزی و کاهش حجم بتن زمان اجرا و تهیه حدود ۳ تا ۴ برابر کاهش می‌یابد و در تایم شما صرفه ‌جویی خواهد شد. از دیگر مزایای آن کاهش چشمگیر وزن و حجم است که با هزینه‌ی کمتر قابل حمل و نقل خواهد بود. مهندسان روزبه شن با ساختن انواع قطعات پیش ساخته مدولار، بهترین کیفیت را در صنعت ساخت و ساز به ارمغان می‌آورد. جهت ثبت سفارش می‌توانید با مشاوران روزبه شن تماس حاصل فرمایید.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است