قیمت قطعات پیش ساخته بتنی

با توجه به قیمت قطعات پیش ساخته بتنی ، بیش از نیم قرن است که افراد از این قطعات در ساختمان سازی استفاده می کنند. معمولا این قطعات در مکانی به غیر از مکان پروژه ساخته می شوند و سپس به محل پروژه انتقال داده می شوند و توسط افراد متخصص در محل پروژه اجرا و نصب می گردند. به همین دلیل باعث صرفه جویی در وقت، دستمزد، مواد و هزینه های ساخت می شوند. قطعات پیش ساخته بتنی شامل: در، پله، دیوار، پانل های دیوار، کف، اجزای اتاق و حتی کل ساختمان می باشد. شما اگر قصد ساختمان سازی دارید و می خواهید به دلیل مقاومت و قیمت به صرفه این قطعات از آن ها استفاده کنید می توانید از این قطعات با قیمت مناسب از طریق شرکت روزبه شن اقدام کنید.

برای خرید محصولات قطعات بتنی پیش ساخته با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918

!!! به این صفحه هم نگاهی بیندازید : دیوار پیش ساخته بتنی !!!

آیا قیمت مناسب قطعات پیش ساخته بتنی تنها مزایای آن هاست؟

از آنجایی که هر یک از قطعات پیش ساخته بتنی به صورت انبوه در یک خط، تولید می شوند می توانند در مدت زمان کوتاه تر با هزینه کمتری نسبت به عناصر مشابه ساخته شده و توسط کارگران متخصص تهیه و تولید شوند. اما تنها قیمت قطعات پیش ساخته بتنی نیست که آن ها را پرطرفدار کرده است مزایای دیگری که در ادامه به آن ها می پردازیم باعث استفاده ی بیشتر افراد از این قطعات در ساختمان سازی شده است. مزایای دیگر این قطعات شامل:

  • زمان ساخت ساختمان شما کاهش می یابد.
  • استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی باعث می شود در برابر شرایط جوی و حوادث طبیعی، ساختمان مقاومت خود را حفظ کند و هم چنین ساختمان از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشد.
  • در تمامی شرایط آب و هوایی امکان ساخت وساز وجود دارد.
  • هزینه های مربوط به مصالح خام و عدم نیاز به اندود کاری نیز کاهش می یابد.
  • قطعات پیش ساخته آلودگی صوتی و هوا را کاهش می دهند و هم چنین باعث پایین آمدن ضایعات ساختمانی می شوند.

حالا که با تمامی مزایای این قطعات آشنا شدید بهتر است راجع به معایب این قطعات هم که انگشت شمار هستند اطلاعاتی داشته باشید و هنگام استفاده از آن ها دچار سردرگمی نشوید. معایب این قطعات شامل: سنگین بودن قطعات، سختی نگهداری و انبار کردن، نیاز به درز بندی اتصالات، حمل و نقل سخت و کمی گران و نیاز به کارگر و پیمانکار حرفه ای برای نصب قطعات می باشد.

سخن آخر در مورد قیمت قطعات بتنی

قبل از خرید قطعات پیش ساخته بتنی باید این نکته را به یاد داشته باشید که تا زمانی که کارخانه های تولید کننده از جمله شرکت روزبه شن این سیستم را حمایت می کنند، می توانید از این قطعات به عنوان یک روش مناسب، مطمئن و به صرفه برای ساخت و ساز استفاده کنید. عوامل زیادی بر قیمت قطعات پیش ساخته موثر است از جمله متراژ قطعات، نوع مواد و مصالح به کار رفته در قطعات، سایز و اندازه، اشکال و طرح آن ها بستگی دارد. علاوه بر موارد گفته شده هزینه حمل و نقل، نصب قطعات و استخدام پیمانکار و کارگر حرفه ای نیز به قیمت خرید قطعات پیش ساخته بتنی اضافه می شود.

!!! یک صفحه ارزشمند دیگر ما : دال بتنی پیش تنیده هالوکور !!!

قیمت قطعات پیش ساخته بتنی

برای خرید محصولات قطعات بتنی پیش ساخته با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918

 

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است