روکش آسفالت - Rozbeh shen

شرکت روزبه شن با تجربه چندین ساله در زمینه اجرای خدمات آسفالت، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سراسر کشور می باشد، تعهد انجام با کیفیت کار در دستور کار روزبه شن بوده و تا به حال از این امر عقب نشینی نکرده ایم. از دیگر خدمات روزبه شن می توان به جدول بندی خیابان اشاره کرد.

برای اجرای روکش آسفالت با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918

ما می توانیم به سادگی از روی حجم ترافیک شهری در خیابان و نوع خاک، روکش آسفالت را انتخاب کنیم. بعضی اوقات انتخاب روکش آسفالت انقدر سخت و پیچیده می شود که باید با توجه به پژوهش های سخت و درنظر گرفتن فاکتورهای مهم و وزین مثل هزینه چرخه زندگی ان را انتخاب کرد. در انتخاب متدولوژی باید سبکی را که انتخاب می کنیم عینی، منطقی، علنی، قابل توضیح و هم چنین از همه مهم تر این که بهترین معیار برای پرداخت کننده مالیات را داشته باشد. بسیاری از اژانس های سازنده بزرگراه های ایالات متحده امریکا می خواهند روند روکش کردن خیابان ها را مورد بررسی و بازبینی قرار دهند تا از رعایت اصول و الگوهای آسفالت کاری ان مطمین شوند. در برخی از این ایالات تصمیم گیری در مورد روکش ها فقط به عهده سازمان مرکزی است. روکش کردن درب منزل تا پارکینگ خودروی شما کاری اسان است در حالی که برای خیابان ها کاری بسیار سخت است و هم چنین اسفالت کردن خیابان ها با این نوع آسفالت ها خیلی فرق می کند. زیرا آسفالت مناسب باید در برابر ترافیک و عبور و مرور سنگین خودروها و شرایط بد اب وهوایی باید بسیار مقاوم باشد و از نظر هموار بودن باید به گونه ای باشد که بتوانیم مثلا بر روی ان هاکی بازی کرد. اگر عمل آسفالت کردن خیابان ها به درستی انجام شود و از ان به درستی هم محافظت شود زیبایی خاصی را به خیابان ها و خانه ها و مغازه هایتان می بخشد. به همین دلیل است که طراحان و مهندسان با استفاده از خلاقیت خودشان تغییرات زیبا و جالبی را در رنگ و الگوی اسفالت کاری ها پدید اورده اند. باید از ان ها به گونه ای محافظت شود که در زمستان ها در اثر سرما و برف اسیب نبینند و در تابستان هم الودگی و کثیفی بر ان ها تاثیر نگذارد. اگر این گونه باشد واضح است که هم از لحاظ هزینه و هم دوام دایمی خواهند بود و نگهداری از ان ها نیز راحت است. سه اصل اساسی در روکش آسفالت ها شامل: طراحی مناسب ان ها، استفاده از مصالح و مواد مناسب و مرغوب، اجرای صحیح عملیات ساخت و زیر سازی و از همه مهم تر نظارت صحیح بر ان ها.

تاثیر طراحی مناسب چیست؟

آسفالت خیابان ها می توانند تا 20 سال به همان صورت اولیه و بدون مشکل باقی بمانند اگر طراحی ان دقیق و مناسب باشد. به دلیل اینکه جاده از زمین و خاک درست شده پس باید زیر سازی ان را با استفاده از مواد جامد شروع کرد. از انجایی که زیر سازی خیابان باید هموار و محکم باشد به همین دلیل به هیچ عنوان نباید از تن مایه های گیاهی و حیوانی و خاک های سطحی در زیر سازی استفاده کرد. سطح های بالایی زیر سازی باید با سنگ ریزه های زبر و متراکم پر شود. انچه که به ظاهر در روکش خیابان ها به نظر ما صاف و هموار می اید دلیلی بر مناسب بودن ان نیست بلکه روکشی مطلوب است که تراکم و ضخامت آسفالت اجرایی است. از انجایی که ضخامت هر لایه آسفالت معمولا سه چهارم ضخامت اسفالت نرم و مخلوط و گرم است. به همین دلیل پیمانکار باید در قراردادش میزان ضخامت و تراکم را به طور دقیق ذکر کند تا جای ابهامی نباشد و از کار شکنی جلوگیری شود. روکش آسفالت خیابان ها باید دارای شیب باشد.

برای اجرای روکش آسفالت با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918

روکش آسفالت - روزبه شن

اجرای صحیح عملیات روکش آسفالت

زیرسازی باید هموار و محکم باشد و پیمانکار باید منطقه هایی که خاک سست و نرم دارند را با مواد متراکم سازند زیرا این مورد نقش تعیین کننده ای دارد. در مناطقی که خانه های جدید ساخته شده اند اول مطمین شوید زمین دیگر نشست نمی کند شاید برای مطمین شدن لازم باشد چند ماه صبر کنید. در بخش های زیرین گیاهان را کامل از بین ببرید تا در صورت ترک برداشتن آسفالت گیاه نروید و کل آسفالت را متلاشی نکند. به درجه حرارت آسفالت دقت کنید چون اگر حرارت زیاد باشد سطح ان بعد از مدت کوتاهی ترک برمی دارد.

روکش آسفالت اسلاری سیل

یکی از روش­های آسفالت کردن شهری اسلاری سیل است که اغلب برای محل­هایی که آسیب­های سطحی داشته و روسازی آسفالت کاملا از بین نرفته، داری کاربرد می‌باشد. این روکش بسته به شرایط ml۳_۱۰ ضخامت و ۳تا۵ سال طول عمر دارد. براثر عواملی جوی یا آب و هوایی  یا حتی عواملی مثل عبور زیاد ماشین­ها و ترافیک سنگین، رویه آسفالت دچار تخریب شده و امنیت راه­ را به شدت کاهش می­دهد. به همین منظور مهندسان شرکت روزبه شن برای جلوگیری از خرابی زودرس آسفالت یا ترمیم رویه سطحی، از یکی از روش­های حفاظتی به نام اسلاری سیل استفاده می­کنند.

روکش آسفالت محور

روکش آسفالت محور ادر اکثر مواقع برای ترمیم و افزایش سطح ایمنی خیابان ها و شریان های اصلی به کار می‌رود .درعصر حاضر به دلیل افزایش صنعت حمل و نقل و به طبع آسیب های وارده به آسفالت، میزان استفاده از این روکش نیز افزایش یافته  است . در واقع با روش ژئوکامپوزیت آسفالتی، از تخریب وترک خوردگی روکش آسفالت جلوگیری شده. این امر موجب ترمیم و عدم گسترده شدن ترک­های انعکاسی خواهد شد.

روکش آسفالت معابر

همان­طور که از نام این روش از روکش پیداست، مناسب برای معابر و خیابان­های درون شهری و محلی می­باشد، که به دلیل ازدیاد رفت و آمد و وسیله نقلیه نیاز به مرمت و لکه گیری دارد. درواقع روزبه شن با انجام این عملیات از آسفالت معابر وخیابان­ها در برابر عوامل آب وهوایی محافظت کرده و یک نوع تقویتی روکش آسفالت معابر می­باشد تا هم بر عمر آسفالت افزوده و هم ظرفیت آسفالت را در برابر باربری افزایش دهد.

هزینه روکش آسفالت

هزینه‌ی روکش باتوجه به یکسری فاکتورها اعم از نوع روکش، محل اجرایی، متراژ، ضخامت و…تعیین و برآورد می‌شود. به همین دلیل نمی­توان یک هزینه ثابت برای روکش آسفالت درنظر گرفت. اما شرکت روزبه شن باکیفیت­ترین و بهترین نوع و روند اجرای آسفالت را با بهترین و به صرفه­ترین قیمت دراختیار شما قرار می­دهد. برای اطلاع از شرایط و هزینه متوسط اجرا با مشاوران روزبه شن تماس حاصل فرمایید.

درخواست روکش آسفالت

شروع فرایند روکش آسفالت نیاز با تماس با روزبه شن آغاز میشود. لذا برای این امر با کارشناسان روزبه شن تماس بگیرید و جزئیات کار را شرح داده تا هماهنگی های لازم توسط گروه عمرانی روزبه شن انجام شده و روکش آسفالت برای شما انجام شود.

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918