انواع قطعات پیش ساخته بتنی

بهتر است در این مقاله انواع قطعات پیش ساخته بتنی را بشناسید. شاید برای شما این سوال پیش امده باشد که قطعات پیش ساخته بتنی چه قطعاتی هستند. این ها روز به روز به تنوع شان افزوده می شود و اگر شما می خواهید ساختمان سازی کنید با ما همراه باشید تا با استفاده از این قطعات علاوه بر هزینه ی مناسب، ساختمانی مستحکم را با سرعت بسازید.

برای خرید محصولات قطعات بتنی پیش ساخته با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918

!!! برای شماست … : دیوار پیش ساخته بتنی !!!

اشنایی با انواع قطعات پیش ساخته بتنی

قطعاتی که در ادامه توضیحی کوتاه راجع به ان ها می دهیم، از پر کاربرد ترین های انواع قطعات پیش ساخته بتنی هستند. دال ها از انواع قطعات بتنی هستند که جز عناصر باربری بوده و برای طبقات نقش تراز کننده را بازی می کنند. دال ها خود به دو دسته تقسیم می شوند دال های دوطرفه و دال های پیش تنیده که از دال های دوطرفه در پارکینگ های چند طبقه، ساختمان های تجاری و پاساژ ها استفاده می شود و از دال های پیش تنیده برای کارهای مهم تر از جمله رفع ضعف بتن در برابر کشش استفاده می شود. این دال ها و یا قطعات بتنی با توجه به کاربرد، عملکرد و مقدار مقاومتی که دارند به چند دسته دیگر نیز تقسیم می شوند از جمله: دال آویخته، دال یک طرفه، دال بتنی وافل، دال بتنی مسطح، دال بتنی جبابی، دال تخت و قارچی، دال بتنی کامپوزیت و غیره هستند. که شما با توجه به نیاز تان می توانید از انواع این قطعات پیش ساخته بتنی استفاده کنید. شما میتوانید با مراجعه به صفحه شرکت های فعال در زمینه قطعات پیش ساخته بتنی تمامی فعالین در این زمینه را بشناسید.

!!! مطالعه این صفحه فراموش نشود! : دال بتنی پیش تنیده هالوکور !!!

انواع قطعات پیش ساخته بتنی

انواع قطعات بتنی سبک

حالا که با دال ها که جزئی از قطعات پیش ساخته بتنی هستند اشنا شدید بهتر است تا انواع قطعات بتنی سبک را هم بشناسید. بلوک های سبک معمولا از ترکیب پوکه های خرد شده و درجه بندی آتش فشانی با بتن تولید می شوند. معروف ترین ان ها: بلوکCLC که این بلوک سبک از جدیدترین ان هاست که به عنوان جداکننده بخش داخلی ساختمان، ساخت عایق صوتی، عایق کردن سقف، ساخت پارتیشن و… کاربرد دارد. بلوک AAC که این بلوک با اسم های متنوعی از جمله بلوک کیبکس، بتن سبک اتوکلاو، بتن متخلخل و غیره شناخته می شوند. از سیلیس، سیمان، آهک، پودر آلومینیوم و بسیاری از افزودنی های دیگر تشکیل شده است اما شصت تا هشتاد درصد ان را هوا پوشش داده است. از ان ها در مکان هایی که به عایق صوتی نیاز دارند و یا مناطق زلزله خیز استفاده می شود. بلوک لیکا، این بلوک ها از انجایی که انجماد روی ان ها تاثیری ندارد، می توان از ان ها برای عایق بندی دیوار های بیرونی ساختمان ها استفاده کرد و در شرایط جوی سرد و شدید با خیال راحت استفاده شوند. و در اخر معرفی نیوجرسی بتنی که جز انواع قطعات پیش ساخته بتنی به شمار می اید. در واقع نیوجرسی ها یک مانع بتنی با کاربرد های گسترده است. نیوجرسی ها در کارخانه ها در ابعاد گوناگون تولید می شوند و برای جداسازی خط های ترافیک، جلوگیری از منتشر شدن آتش در باغ ها، هدایت آب وسیل، پارکینگ ها، پایانه ها، پمپ بنزین ها وغیره کاربرد دارند.

برای خرید محصولات قطعات بتنی پیش ساخته با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است