شرکت روزبه شن با تجربه چندین ساله در زمینه اجرای خدمات آسفالت، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سراسر کشور می باشد، تعهد انجام با کیفیت کار در دستور کار روزبه شن بوده و تا به حال از این امر عقب نشینی نکرده ایم. از دیگر خدمات روزبه شن می توان به بهسازی آسفالت اشاره کرد.

برای اجرای بیندر آسفالت با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918

بیندر آسفالت - روزبه شن

به طور کلی ترتیب لایه های اصلی زیرسازی و روسازی راه و جاده ها علاوه بر آسفالت بیندر و آسفالت توپکا که با آن آشنایی مختصر دارید از بالا ترین لایه تا پایین ترین لایه شامل موارد زیر می باشد :

  • آسفالت توپکا ( رویه )
  • اندود سطحی ( تک کت )
  • آسفالت بیندر ( آستر )
  • اندود نفوذی ( پریمکت )
  • بلک بیس
  • اساس
  • زیر اساس
  • رسیدن به بستر روسازی یا همان خط سابگرید
  • لایه های خاکریزی سنگی ( راکفیل )
  • بستر تقویتی و بستر طبیعی زمین

کاربرد این لایه ها با توجه به مطالعه های ترافیکی مسیر می تواند تغییر کند.

برای اجرای بیندر آسفالت با کیفیت و قیمت مناسب با شرکت روزبه شن تماس حاصل فرمایید

شماره تماس :

021-44847465 | 038-33355116 | 09128468397 | 09133830918

زیرسازی آسفالت

یکی از اصل های اولیه در راهسازی زیرسازی آسفالت است که با توجه به این که همه ی راه ها از سنگ و خاک تشکیل شده اند زیرسازی را باید با مواد جامد شروع کنیم و برای اینکه راه و جاده ای ایمن و با کیفیت داشته باشیم باید زیرسازی اصولی و محکم باشد. بیندر آسفالت هم جز قسمت های زیرسازی آسفالت بوده که به ان آستر هم می گویند که این لایه ی بتن آسفالتی، بین لایه رویه و لایه اساس قیری و در صورت نبودن لایه اساس قیری، بین لایه رویه و لایه اساس سنگ های شکسته قرار می گیرد.

بیندر آسفالت - Rozbehshen

آسفالت بیندر

بیندر آسفالت یا آسفالت آستر برای زیرسازی استفاده می شود. این آسفالت دارای سنگ های شکسته و در ابعاد بزرگتری نسبت به توپکا است و در لایه های زیرین و برای جلوگیری از حرکت و جابه جایی  سطح راه ها و جاده ها به کار می رود. در تولید آسفالت های بیندر برای کمتر شدن هزینه ها و مقاومت بیشتر ان ها در برابر جا به جایی و تغییر شکل دادن از قیر کمتر و سنگ هایی با ابعاد 25 میلی متر استفاده می شود. ان ها به دلیل داشتن سنگ های درشت برای سطح جاده ها مناسب نیستند. یکی از مهم ترین تفاوت های بیندر و توپکا در دانه بندی سنگ ها است که در بیندر برای اینکه در زیرسازی از ان استفاده می شود درشت تر هستند.